JellyPages.com

Saturday, April 27, 2013

FORM 6 / MATRIKS ! =/

Bismillahirrahmannirrahim ~ hai !~ ngee ! okok ! sihat tak semua ? kadang-II aku fikir , ada ke orang yang baca blog aku ni ? memang la ada , tapi biasa-II je kan . eh ! kesah pulak aku orang nak baca ke tak kan ? up to them la ~ hmm ~ back to my title #brokenenglish! FORM 6 ? ok , apa kena mengena dengan aku ? aku nak certia , member aku ramai yang dapat FORM 6 , tak ada la ramai , but , yang dapat tu member yang aku rapat . then aku ? haaa ~ ni nak habaq mai , aku dapat KMM ! or known as Kolej Matrikulasi Melaka ! Melaka beb ! ok dekat je ~ entah kenapa , aku rasa sedih , ye , memang hajat aku nak belajar jauh-II , tapi nampaknya jauh dari kawan-II . acane tu ? haha ! serius , aku tak nak sorang-II , even memang ramai TIGSIAN yang dapat sane , tapi tak rapat ~ kawan bukan senang nak cari weyh ! aku takut !! serius aku takut ! kenapa perlu takut ? Allah kan ada =) ye , aku kena yakin kan diri , tapi entah la ~ ok , gtg ! =)

No comments:

Post a Comment