JellyPages.com

Saturday, April 6, 2013

Result SPM dan Masa Hadapan =)

ng
cett ! haihaihai ! say HAI ! HAI ! <ramairamai> . hikhik ! takout tak ? okay dah abaikan . haha ! okay , berbalik kepada tajuk entry kita tu . 21.3 hari tu keputusan SPM telah pun di umumkan di sekolah masingmasing kan ? btw , congrates atau TAHNIAH la kepada yang berjaya dengan cemerlang tu . semoga lebih suksess di luar sana =) aku ? emm ~ aku ni tak ada lah genius jauh sekali budak cerdik . erkk ! macam terbalik je . okayokay aku betulkan , aku ni bukan lah budak cerdik jauh sekali genius <okayniayatkawanaku.thanksbagipinjam> result aku yang keseluruhan ialah 5A3B2C . act , aku tak aspect pun akan dapat banyak macam tu . hee ~ maklum la , aku ni banyak main je daripada belajar . awalawal tahun je dah tak masuk kelas sebab ada event untuk kebudayaan , haa ~ boleh bayang tak ? then masa trial aku pergi PREMIER HOKI . habis semua cikgu marah tau tak ? memang redha je la apa nak jadi pun . tapi sekurangkurangnye aku tak malu kan COACH aku kan . alhamdulillah ~ no.3 pun jadi la ~ bukan senang tau ! then mase SPM pula , nak kate aku struggle tu tak ada la kan ~ jauh sekali . study rase apa yang aku nak . ni lah balasannya . aku rasa kalau aku betulbetul maybe boleh dapat lebih kan . well ~ aku tak lah rajin mane pun . so ? ramai yang tanya hala tuju lepas SPM ? aku mesti menuju ke citacita asal aku iaitu POLIS . agak ramai ye yang memandang aku kecikbesarkecikbesar je . ye la ~ aku ni nak kata tinggi tak ada la kan ~ comelcomel je . boleh gitu ? hehe ! tapi mak ayah aku sokong apa je yang aku nak , tapi yang pasti mak aku cakap jangan mintak nak kahwin dah . haha ! in shaa Allah tak buat mase ni ye . hehe ! calon pun belum ada =) aku hanya mampu berserah je la . Allah lebih mengetahui segalanya . kan ? okay la . gtg ! bye ! 

No comments:

Post a Comment