JellyPages.com

Thursday, May 23, 2013

MATRIKS-IAN =)

woot woot ! ^^, hai ! okay ~ UPU telah pun keluar pada Jumaat lepas . dan setinggi-tinggi setinggi gunung ucapan tahniah kepada yang dapat IPTA tu ^^ aku ? syukur alhamdulillah ~ aku dapat UNisZA a.k.a Universiti Sultan Zainal Abidin . salah satu U yang aku nak sangat pergi selain UiTM =) tapi bukan rezeki aku nak dapat UiTM kan . aku dapat diploma ict . cikgu aku ada cakap ict sekarang tak banyak peluang pekerjaan . dan my dad suruh pergi matriks je . yang terlalu ramai TIGSIAN ! ahh ! my mom pun cakap ramai kawan kat sana . okay la tu . aduhai ~ bukan tak nak bersama mereka semua . tapi ,matriks ni benda yang aku nak elakkan kalau boleh . tapi , Allah mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-Nya =) aku hanya mampu berserah . dan dengan ini ingin ku laungkan "Selamat tinggal Batu Pahat . Selamat datang Melaka . Melaka , here i'm come !" okay , sorry kalau english broken . act , aku sangat sedih sekarang ni . untuk apa kau sedih ? sedih nak tinggalkan apa yang aku ada sekarang . apa yang aku ada sekarang ? life ni =) aku tak tau nak terangkan macam mana la ~ aaarghh ! nak nangis sekarang ni ! aku tak dapat jumpa ramai kawan yang nak jumpa aku . ceh ! ingat kau famous sangat ke kina ? eh , biar la ~ =) semoga semua kawan-II ku dapat menggapai impian dan cita-II mereka =) doakan aku ye kawan-II =) aku sayang kalian ! ada masa kita jumpa okay =) oh ye , aku daftar matriks Isnin depan a.k.a 27/5/2013 . haa matriks mane tu ? Melaka je . dekat sangat kan ? =* okay la ~ aku rasa dah 80% barang-II aku dah kemas , ada sikit je lagi yang tinggal . ok la , gtg ! nanti ada masa aku update pula kisah hidup aku di tempat baru ye >< assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment